Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 30 mars 2015

Ofrivilligt gyttjebad.....

....blev det för mig, igår då jag skulle gå ut till stallet. Vilken syn, där låg jag raklång...... men jag börjar få en viss vana, inte första gången och säkert inte sista!! 
Fy vilket ruskigt väder det var igår, det är inte mycket bättre idag varken jag eller djuren  gillar det, något positivt var att hästarna äntligen hade förstånd till att ställa sig inne i ligghallen, då det regnade som värst..... hör inte till vanligheterna! 
Winston tycktes inte bry sig om att det regnar,han sover gott i sin korg! och struntar fullständigt i vad det är för väder! 


Ja,vad är där att göra?... bara till att gilla läget och se glad ut! 
Lite vårblommor får lätta upp stämningen här inne.....
  ...   och jag hoppas på, att det blir något  bättre väder tills imorgon,då jag lämnar gamla svedala för ett par dagar i broderlandet Danmark. 


Alltid kul med dina besök här på bloggen, det hade varit roligt om du hade lämnat ett litet spår på gårdsplanen efter Dig! ...... genom en kommentar. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: