Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 20 mars 2015

Fredag igen...

Fredagmorgon.... -5 grader, ska det bli regn eller snöväder?? 

.....vart tog denna veckan vägen?
Igår var det vårtecken här på gården, då skulle hagarna trumlas... såg att gräset i en av hagarna började sätta fart. 
Jag var lat när jag skulle stoppa ner några blomsterlökar i rabatten utanför fårstallet igår.... tog och grävde med grävskopan ett par hål. 

Man ska ju inte ta ut sig i onödan! 
Skämt o sido, hade jag satt mig vid spakarna i detta monster, då hade nog hela stallet hamnat i skopan!! 

Hundarna har även vårkänslor, ja säg vem som inte har det!!
Du får ha en bra dag och du är välkommen att titta in till oss igen här på Liljegården Kram Ingela


1 kommentar:

  1. God morgon Ingela! Vilka fina hagar ni har!!! Lite avis ä jag…hihihi. Vi har dessvärre inte så mycket mark till vår gård…men vi jagar för fullt.. :-) Idag får vi hoppas att det endast kommer regn så vår "moder Jord" börjar grönska. Jag önskar Dig o din gubbe en fin fredag o trevlig helg!! Njut av ledigheten o mys… Kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: