Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 17 mars 2015

Godmorgon mina bloggvänner

En hel orörd dag framför oss, det är väl härligt!! mina vänner!
Vilken vårmorgon, med fågelkvitter och i fjärran hörs tranornas höga läte, det är sådant som gör mig lycklig och tacksam för livet.


 Jag ska fortsätta med rengöringen ute i häststallet och förhoppningsvis ska jag bli färdig imorgon. Sedan får jag ge mig på foderkammaren och sadelkammaren, men det lär inte bli i denna veckan..... jag får vara rädd om mina armar, så att jag även kan sköta mitt arbete. 
Idag ska jag iväg på en secondhand tur, jag letar efter ett par saker som jag hade haft nytta av.... så det återstår att se om jag har turen med mig. 
Har du lust, får du gärna titta in till mig igen lite senare och se om jag hittade något kul under min secondhand tur. 
En ridtur ska jag också hinna med under dagen,hoppas jag. 
Ha det gott!! Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: