Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 29 mars 2015

Ett trevligt besök

Winston blev så förtjust i lilla Mille som besökte oss igår....han lämnade inte henne långa stunder. Så när kvällen kom, var hunden helt slut! 
Ridning på en riktig häst var uppskattat, då det annars sker på gunghästen.

Även ett besök hos fåren, men vi höll tyst med  att det var härifrån lammköttet kom. Vi hade ätit lammkött innan och denna lilla älskade verkligen det.
Men jag tror nog, att hon hade tyckt att det var ok....... för man vet att lammen har haft ett bra liv här, vilket man inte vet, när man köper det i kyldisken i butiken.
I nästa vecka är det jag som sticker till Danmark i ett par dagar för att besöka vår dotter, men det blir inga salta bad Brrr!!!... för kallt nu, jag får vänta till sommaren. Men shopping ska det bli, sedan ska jag bara njuta av friheten.... inga djur som ska utfodras, kanske ett glas rött med Öresund i blickfånget.... det är semester för en lantis som mig!! Mannen får vara hemma och sköta utfodringen av djuren.....  då får hästarna åter gå i lösdrift.Oj, vad jag längtar!!
Du är som vanligt, alltid hjärtligt välkommen att titta in till oss här på Liljegården. Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: