Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 23 mars 2015

Agendan i stallet

Vissa saker måste klaras av, även i stallet, så där finns även en agenda. Ny bäddat i boxarna med strö stod på schemat, så någon annan styrketräning tror jag inte är  aktuellt för mig..... jag får tillräckligt med träning här på gården.... därav mina överarmar hi, hi!! Eftermiddagen och kvällen var vi hos vårt barnbarn som firade sin födelsedag med tjocka släkten. 
 
                                                              Så söndagen var full späckad i agendan. Nu på morgonen väntar jag hit hovslagaren så att hästarna blir verkade och får nya skor..... så går denna förmiddagen till det. 
Efter maten fick vi två smarriga kakor, som Alexandra hade bakat.... den ena i ljus och mörk choklad och den andra med jordnötssmör /nötter och ljus choklad.... båda lika läckra!! 
Kusinerna har jag lyckats fånga på bild, inte det lättaste uppdraget!!! 
Syskonkärlek!! 
Ja, ungefär så förflöt söndagen för oss här på Liljegården. 
Men nu sitter jag och väntar på hovslagaren, som är här vilken minut som helst. 
Du är välkommen att titta in till oss lite senare idag om du har lust? 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: