Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 24 mars 2015

Mina Secondhand fynd!!

Nordens flora sex böcker för 50 kronor.... tittar man på auktion sajterna... säljs bladen stycket vis och till ett helt annat pris. Så jag tycker allt att jag gjorde ett fynd, böckerna är vackra att titta i och jag kan använda de vackra bilderna att hänga med små tvättklämmor på ett snöre som dekoration på en vägg. 




Hittade också gamla notblad, vilket numera är svårt att finna, de säljs också på nätauktioner och då bladen styckevis. De lär jag kunna göra mycket roligt av.......för någon annan användning av noterna har jag inte, för mitt piano är kört på soptippen och med det alla nothäften..... men man ska inte sörja över spilld mjölk, heter det ju! 
Jag hittade även en gammal skål, som jag inte kunde motstå Gustavsberg, till den stora summan av 35 kronor. 
Men jag letar vidare efter en liten pryl som tycks vara omöjlig att hitta.... men jag ger inte upp mitt letande!! 
Du tycker kanske också att det är kul med secondhand butiker och loppisar?? Det hade varit kul om du i en kommentar, ville berätta om något fynd som du har gjort! 
Du får ha en bra dag och tack för ditt besök hos mig här på bloggen. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: