Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 31 december 2015

GRANEN STÅR SÅ GRÖN.....

Vilken dag, solens strålar flödade... härligt!!!! 
Jag började dagen med att plocka bort julpynt, granen skulle också bort..... 
men den står ännu kvar, jag måste passa på att njuta av det fina vädret. Den lär inte springa sin väg, så den lär få stå över helgen. 
En långtur med hundarna, så underbart..... det hördes inte en endaste nyårssmällare här ute på landet, bara ett par skott ifrån någon jägare. som fällde ett byte. 





Någon ridtur har det inte blivit, hästarna får nyårsvila..... för det är arbete hela helgen för mig, så jag vet vad jag ska göra. 




Alla här på gården önskar alla bloggvänner runt om i världen ett Gott slut på det gamla året och så hoppas vi på att år 2016 blir ett bra år. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: