Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 12 december 2015

LJUSA BILDER!

Såå härligt en ljus dag, med inslag av blå himmel! 

Du har väl plockat fram ditt Lucia linne, så att du kan Lussa för oss här på gården, imorgon bitti? hi hi!!
Jag själv, ska som jag tidigare har berättat..... jobba, annars kanske du hade blivit väckt av skönsång imorgon bitti..... jag hörde enda hit, hur du tänkte "hjälp!!... det var ju för väl att hon skulle jobba".
Så mitt linne, får hänga till nästa år........ så kanske att jag då dyker upp, ja vem vet, du går inte säker!!.. för Lucia linne fattas jag inte. 
Dagen har jag tillbringat tillsammans med vårdtagarna, så jag har inte hunnit med så mycket annat. 





Hemkommen och ännu finns det ett par timmar kvar av lördagen, så jag får utnyttja dom.... innan jag ska krypa ner under täcket. 



Imorgon ska vi tända tredje ljuset..... hjälp!!.... nu går väl endå, ekorrhjulet lite väl fort! eller hur? 
Detta var några ljusa bilder i väntan på ljusets drottning "Lucia"
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: