Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 21 oktober 2019

LÅÅNGA DAGAR!

Att vi är insvepta i ett grått dis, vad gör det, för dagen heter måndag.



En hel orörd vecka framför mig, ja, ja det sa jag förra veckan också, men vad hann jag med?.... innan veckan hade gått? 


Halloween, farsdag och jul i en salig blandning i butikerna nu, varför i hela friden inte ta en sak i taget? 


Inte konstigt att det står en upp i halsen, när det väl är tid!! 


Städa njaa, tror jag går ut en tur till hönshuset istället och tar in äggen, sedan kanske baka... dagen är ju så lååång hi, hi!! 


Den där städningen tar jag en annan dag, hur var det nu ..jag hade ju en lååång vecka framför mig!.. var det inte så? 


Jäkta inte ihjäl dig, veckan är lång!!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja jösses, hur svårt kan det vara att få dagarna att räcka?? Jag vet inte!! Hjälp!!
    Ett djupt andetag och ta tag i dagen...(som består av 100 måsten!) Puh.
    Kramis från Titti
    (Jättehärliga bilder du bjuder på också...glömde säga det :)

    SvaraRadera

Kommentar: