Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 18 december 2015

BRÅDA DAGAR!!

Nu ska allt som man har skjutit upp fixas, de sista julklapparna och julmaten ska köpas..... oj! vad folk jäktar!! 
För egen del känner jag inget jäktande...... det mesta är klart. 

Jag ska som jag tidigare har nämnt, arbeta både julaftonskväll och juldagen...... men lille julafton är jag ledig, så då ska julskinkan fixas. 
Ja...så mycket hysteri för några juldagar,inte klokt!! 
Egentligen är det viktigast,att kunna vara tillsammans med sina nära och kära under juldagarna. 
Men det är väl så, att vi har våra traditioner var och en......de ska helst vara som det alltid har varit. 

Var hos blomsterhandlare idag, kul att se hur olika smakerna var när det gällde julblommor..... vissa höll sig till rött andra i rosa eller vita toner. 

Smakade gott med ris ala malta, när jag kom hem ifrån turen till Ängelholm 

Några tända ljus och sedan bara ta det lugnt.... så här på fredagskvällen är inte att förkasta!! 
Ta det lilla lugna, det blir jul ändå! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: