Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 28 december 2015

MÅNDAG......

....morgon, alltid lika spännande med en ny orörd vecka, förhoppningsvis en positiv sådan.
Det är väl, att man är ovetande om vad som komma skall, det är ju inte bara positiva händelser här i livet. 
Det känns rätt så skönt, att allt börjar så smått återgå till vardag igen.



Jag tillhör inte dom som har jul enda till påska...... efter nyårshelgen städas alla granar och julsaker bort. 
Smågranarna planteras ut igen, för att växa sig stora, jag bugar och bockar som tack för lånet!! 

Idag har det varit en helt vanlig arbetsdag, både på jobbet och här hemma. Trodde att jag skulle hunnit med en ridtur..... men klockan blev lite för mycket, så jag tog hundarna och gick en tur istället. 



Det känns att det börjar bli något kallare, så mössan åkte på. 

Hästarna här är så smutsiga, då de gillar att rulla sig i leran.... omöjligt att hålla dom rena.Borstar av dom innan de ska ut på morgonen, men som du ser så varar det inte länge. 



Men som sagt, det är huvudsaken att de mår bra och är friska. 
Jaha, det var lite här ifrån  måndagen  på Liljegården. 
Du får ha en fortsatt bra dag, titta gärna in hos mig igen om du har lust. 
Ps. Nu snöar det här! Ds. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: