Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 30 december 2015

LITE AV JULAFTON IDAG!!

Dagen började med träning av armmusklerna....d.v.s. en tur med Eilufur hi,hi!!


En ängslig liten kille, när han inte har någon av de andra hästarnas sällskap. 

Nu närmar det sig att ta bort allt glitter och glamour, här på Liljegården...... ska bli rätt så skönt. 
Här står ett antal halvt uppbrunna ljus, så det blir mycket tända ljus här nyårsafton. 
Några nyårssmällare blir här inte, med tanke på djuren..... kanske ett och annat tomtebloss ha,ha!!



Lätt och roligt när man plockar fram och dekorerar.... tråkigare när allt ska läggas på plats igen..... men sedan är det nya krafter och nya projekt som gäller. 


Idag har jag fått julklappar med Posten, rättare sagt.... så är det hästarnas paket. 
Grimmor och islandsträns, helnöjd med allt, bra kvalité som alltid hos Börjes. 



Nu sitter jag och läser bruksanvisningar, kul.... jag är ensam här i huset, om att gilla detta. 
Så för mig är det lite av en julafton ikväll. Jag är lite av en teknik freak,här i huset. 

Du får ha en fortsatt trevlig kväll..... jag och bruksanvisningarna, kommer garanterat att ha en mysig kväll. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: