Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 22 december 2015

MED JULEN FÖLJER LITE VEMOD.

Jag kan tycka att med julen följer en portion av vemod och saknad, tankarna går till de som inte längre finns med ibland oss.......vilket jag tycker är helt naturligt. 
Det är första julen som vår älskade Wilma inte finns med oss. 
Här sitter hon till vänster på bilden som togs förra julen. 

Nu till något annat, idag har jag kokt grisfötter...... så får vi se hur många av vårdtagarna som vill ha det på julafton. 
Om jag ska smaka av dom, det återstår att se. 
Jag har slagit in den sista julklappen idag, nej förresten näst sista....... för jag hoppas att posten har det sista med imorgon. 


Morgondagen ska jag göra något så roligt som att städa och detta på min fridag snyft!!!! 
Men idag är inte imorgon, så jag kan bara lata mig och äta praliner ikväll. 



Imorgon ska jag inte vakna till någon klocka.... ska bli skönt. 
Gå ut i stallet i bara särken, för att släppa ut hästarna, det kallar jag frihet.... skämt åsido, det blir nog till att ta på regnkläderna. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: