Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 12 oktober 2015

Statist och picknick!!

Söndagskväll.....kopplar av innan det är tid att krypa till kojs!!.... 
..... nu väntar tre fridagar..... härligt!!! 

Måndag... idag ska en av hästarna vara statist hi,hi!! i en porträttfotografering.... nu hoppas jag att han sköter sig och är stolt över att han blev den utvalda.





Jag fick packat ryggsäcken,fika till både ryttare och hästar.
För idag ska det bära ut på långtur och då är det ett måste att ta med varm dryck och mat till ryttare och hästar. 


Jag behöver väl knappast berätta att det smakade bra med lite mat och dricka. 



Lite oroligt, när morötterna var slut, men vem påstår att en picknick ska vara lugn..... lite action, annars blir det tråkigt! ha,ha!!!! 

Upp igen i sadeln...... och färden går hemåt. 


Så jag har haft en härlig dag, med trevligt sällskap. 
En fridag går fort, när man har roligt!! 
Kul att Du kikade in i kväll, kram Ingela 

2 kommentarer:

  1. Hej Ingela.
    Som alltid underbar bilder, mest förtjust kanske jag är i de svartvita. Snyggt!
    Tänk om man haft häst att rida ut på tur med, eller kanske någon natur att skryta med. Här finns inte de möjligheterna.
    Tack för ännu en trevlig läsning på din blogg.
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!!
    Lena du får komma hit... vet jag!!
    Jag hoppas att du får en härlig tisdag, här hänger regnet i luften.
    Kram Ingela

    SvaraRadera

Kommentar: