Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 10 oktober 2015

Recept på bra medicin.

Nu när vi har mist en fin vän, är jag tacksam för att vi har alla djuren här på gården..... vilket gör att jag har fokus på dom. 
De ska ha sin skötsel, så att de har ett bra liv, i gengäld ger de tillbaks så mycket. 
Igår tog jag en ridtur, verkligen en lisa för själen...... bara kunna andas ut och hämta energi. 

Full koncentration på målet, på andra sidan av hagen och sen i full galopp dit.....då existerar inget annat i tankarna. 
Ett par timmar ute i naturen, läker när man har ont i själen.... djur och natur, är allt en bra medicin. 
Det borde finnas recept på detta!! 

Nu ska jag jobba i helgen, jag är tacksam för att jag har förmågan att lämna mitt privatliv hemma, för att kunna göra ett bra jobb. 
Nu önskar jag Dig en riktigt härlig helg och ge ditt djur ett bra liv det är du skyldig om du har skaffat ett.  Du har valt djuret, inte tvärtom!!! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: