Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 17 oktober 2015

Nu känner jag mig trygg!!

Lördag morgon, en fluga landar på morgontidningen.....känner hon på sig att vintern är i fagorna?? eller detta är bara önsketänkande från min sida??.... 
Men vi är förberedda, reflexpinnarna längs vägen är på plats!!...... så att man kan hitta vägen in till civilisationen, när snön faller..... det är en trygghet, här på landet!! 


Några vinterbilder ifrån förra vintern. 





Det är så underbart med vintern, känna hur frosten nyper i kinderna.
Djuren gillar också snön, rulla sig i denna är toppen!! Finns det något härligare, än en vintermorgon.... när djuren släpps ut efter att ha stått inne under natten i stallet och se hur det ångar ifrån djuren när de kommer ut i kylan. 
Snön dämpar alla ljud och det är en fullständig tystnad..... röken stiger ifrån skorstenen upp i skyn!!  Det är så en vintermorgon, ska upplevas!!  I like it!!! 





Man kan inte annat än älska vintern...... eller hur??... alla håller säkert inte med mig, men alla har vi våra favorit årstider.... jag vinter och vår. 



Tänk vad ett par reflexpinnar, kan få en att fara iväg till vinterminnen. 
Kram ifrån mig här på Liljegården 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: