Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 21 oktober 2015

Onsdagen

Jobb och föreläsning stod på mitt schema idag.
Hemma väntade dagens mockning på mig och djurens skulle ha sitt, innan mörkrets intåg.
Annars har det inte hänt så mycket här hemma på gården idag.
Halloween och pumpor är det som gäller, när jag var inne i byn. 

Jag är nog lite gammaldags, eller så är det för att det är inget som jag är uppvuxen med.....  här hemma finns inga pumpor, klä ut mig behövs ju inte för egen del..... kan nog skrämma något djur i skogen ändå hi hi!!!
Däremot tycker jag om allahegonahelgen, tända ljus hos nära och kära som inte längre finns med bland oss. 
Ja, det var inte så mycket härifrån gården idag..... men du får gärna titta in till oss imorgon. 
Kram Ingela 




1 kommentar:

  1. Hej Ingela
    Guud vad jag är imponerad av all din energi. Känns som du alltid har något spännande på gång.
    Ha nu en skön helg
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Kommentar: