Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 13 oktober 2015

Mockning och Partaj!!

Förmiddagstimmarna går åt till hundar och den dagliga styrketräningen.....mina muskler går inte av för hacker!!  Hi hi!! 
Jag hoppar aldrig över träningen, sju dagar i veckan.... är ett måste!! 
Är du möjligtvis intresserad av denna intensiva träning, då är du välkommen hit till Liljegården. Jag lovar dig, att du får en personlig tränare i form av Mig!!

Vad träningen går ut på undrar du??  Jo, mockning, bära halm o höbalar, ta in spånbalar och bära åtskilliga vattenspannarna.....det låter väl bra?? 
                Ska vi sätta igång? 

Har du tappat intresset redan??.... det var synd!! 
Jag får väl nöja mig med en åskådare då, under mitt träningspass!!



Kvällen  tillbringades i Ängelholm med god mat, förrådet av energi måste fyllas på.....  när man som undertecknad, kör så hårda träningspass..... därhemma!! hi,hi!!

Hemma igen till lantlivet, efter ett kvällsbesök i den stora staden hi,hi!!
Så pannlampan kom åter till användning, när djuren skulle ha sin meny i nattmörkret!! 
Lite mys med hundarna blev det också, när de överlyckliga välkomnade mig hem igen. 
Sedan blev det till att blåsa ut ljuset....... sedan godnatt! 

Borta bra men hemma bäst, är ett sant ordspråk.... för en lantlolla! 
Kram Ingela 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Så sant så....borta bra men hemma bäst.
    Äntligen är jag åter hemma efter en heldag med möte på två orter.
    Ha en fin kväll
    Kram/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så!! Hur går det med er lille Puff?.... håller verkligen tummarna för honom.
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: