Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 10 juni 2015

Några av dagens händelser

Inte behöver det vara köpeblommor i mina vaser, det finns så många vilda växter utanför husknuten, som smäller lika högt och är de dessutom vita, så är det bara ett plus! 


Igår kväll var det mys i stallet då alla hästarna stod inne i sina boxar.... då hovslagaren skulle komma på morgonen. Det var omtyckt av samtliga 
Att kunna klia sig i baken, var inte fy skam.... tyckte Mulle. 
Oj vad jag är trött, skönt att kunna koppla av i boxen. 
Godmorgon mina vänner, dags att vakna.... hovslagaren har kommit. 
Vem ska hon sko först? blir det någon av de andra, då tar jag en tupplur tills att det är min tur. 
Det blev en ridtur efteråt och tänk idag kunde jag rida utan fleece jackan....såå skönt!! 
Detta var några av förmiddagens händelser här på Liljegården. 
Du får ha en fortsatt bra dag och kul att Du tittade in till mig! Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: