Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 18 mars 2017

Promenaden fick jag betala för!!


Igår tog jag en av hundarna med mig som sällskap på mitt träningspass. 



Jag är ju ordinerad att röra på mig så mycket som jag bara kan och jag vill ju inget hellre än att bli bättre, så det är bara till att bita ihop även om varje steg smärtar i ryggen.



En stunds vila var ett måste, då det kändes som om ryggen närmast skulle gå av!!! 


Jag är tacksam för att mannen sköter alla djuren här på gården, dottern har varit här och städat, för det hade jag inte klarat av.......tala om att detta skitet är frustrerande..... gång träningen igår fick jag betala för i natt, genom bara några timmars sömn. Idag är det en ny dag och några promenader utanför gården lär det inte bli. 
Kraam /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: