Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 21 mars 2017

Behöver inte värma mig vid någon brasa, för jag känner en sådan värme i hela kroppen !!!


Oh!....vad jag är lyckligt lottad, så goa människor det finns i ens närhet. Lotta som är en bloggvän, erbjuder först sin hjälp med  mockningen hos djuren och inte nog med det, sedan kunde hon även släpa hit sin massagebänk och ge massage om jag var i behov av det......är hon inte otrolig, så säj!! Sådana vänner växer banne mig inte på träd!!!

Idag kom det en bil inkörande här på gården, ingen bil som jag kände igen....kanske inte så konstigt, då det var ett bud med blommor till mig!.....inget som jag är van vid.

Blommorna var egentligen inte det viktigaste för mig.....även om de var vackra, det var texten på kortet.
Omtanken är det som verkligen betyder något och det har jag verkligen fått av dessa underbara  medmänniskor.
Tack för att ni finns mina goa vänner!
Med mig går det framåt, så snart står jag och mockar dynga igen...tro mig!!!
Jag önskar er alla en riktigt skön tisdags kväll och var rädd om er, ni är alla unika.
Kraam /Ingela





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: