Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 7 mars 2017

Äntligen!!

Nu har jag äntligen fått tag i en grimma som passar min lilla Wilda.

 Jag vet inte hur många grimmor som jag har köpt under årens lopp till henne, den ena efter den andra har antingen varit för stor eller för liten. 

Hon är en shettlandsponny, men har ett litet nätt huvud. Jag har fått ha fölgrimma på henne, men nu kan hon stolt gå omkring med en shettlands grimma och känna sig vuxen..... det var på tiden Wilda! 


Den andra shettisen är stor och även han har svårt med att passa grimmor, han går omkring i ponny grimma, det tycks han inte ha något emot. 
Jag känner lite igen mig i hästarna.... när det gälle kläder, jag tror att storlek M passar tills att jag med alla medel försöker pressa mig i byxorna.... inser till sist misstaget och går slokörad ut ifrån provrummet och hämtar rätt storlek!! 😊

Vänner vi är bra som vi är, det är insidan som räknas, men ibland glömmer vi detta.... eller hur?? 
Kraam /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: