Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 24 mars 2017

Ingen kan undvara dom.... .

...varken vi, djuren eller växterna, vad jag menar?... så klart solens undergörande solstrålar, som väcker liv i både gammal och ung. 

Mannen här kämpar på med kommande vinters ved förråd, så nog håller han värmen! 

En annan är lite blek om nosen, så både jag och katten njuter en stund ute i solen, 

samtidigt som vi sitter och tittar på några andra livsnjutare....som springer omkring här i hagen....och längre bort går hästarna och betar, bättre utsikt kan jag inte önska mig  





Ja du Lasse, jag tycker inte de känns länge sedan, då du sprang omkring här liten och ynklig.... som vi kämpade på för att du skulle överleva, men både du och vi var envisa, så nu går du här på gården och har vuxit till dig o är nu en stadig bit, men lika snäll och go!! 

Kraam/Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: