Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 13 mars 2017

Hästarna tycks gilla att gå i lösdrift och det känns bra!

Mannen har mockat utomhus hos hästarna, det känns underligt....då jag av naturen är en människa som vill klara det själva!
Jag blev allt lite rörd då en av mina bloggvänner Lotta erbjöd sin hjälp, visst var det gulligt.....tusen tack vännen för din värme❤️,......
men mannen klarar det, då det är utomhus och han inte har någon när kontakt med hästarna (som du säkert vet,så har han astma).
Nog blir man glad för att det finns sådana goa människor!!! ....i en annars så själv upptagen värld??


Imorgon ska jag besöka kiropraktikern och då hoppas jag på att han ska fixa till mig, så att jag åter kan hoppa i stövlarna och ta tag i dynggrepen för att sköta stallsysslorna.
Det där med att gå omkring med händerna bakom ryggen och titta på när andra arbetar är inte livs kvalité för mig.


Vet du vad, hästarna tycks gilla det där med att gå i lösdrift, det är bara jag som är hönsmammig och vill att de ska vara inne i stallet.....nattetid.

Jag säger som igår, det kommer en ny dag imorgon och den tar vi när den kommer......för morgondagen ska vi inte bekymra oss om idag!

Kram/Ingela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: