Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 15 mars 2017

Lika sur som citronerna! 🍋.....lite sötsaker ska ta bort det sura!! 😊

Nu känner jag mig lite som en av citronerna här på trädet.... dvs. något sur över uteblivet resultat efter behandlingen hos kiropraktikern igår, som påvisade en utbuktning på disken. 
Trodde att jag skulle kunna vara tillbaks på jobbet i helgen, men så blir det inte. 
Så idag blev det ett besök hos farbror doktorn för att få råd.....och vet du vad?.... jag fick recept på några väldigt goda karameller, som jag inte får köra bil på. (jag kanske får riktigt roligt??) 
Sedan är  det till att röra mig så mycket som möjligt..... dock inte jobba😞😞 och inga tunga lyft!!.....väl att kameran min inte väger så mycket, för jag måste få tiden att gå med något. 
Återbesök på måndag...med privat chaufför, så mannen har blivit heltidsanställd här hos mig, utan betalning. ( inte fel att han får se vad jag normalt fixar) 
Imorgon blir det han som fixar vår veckomiddag. 




Kraam /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: