Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 8 mars 2017

Godmorgon!

En pigg liten katt följde nyfiket mig, när jag hämtade ut hästarna ifrån stallet för att släppa ut dom i hagen nu på morgonen.
Även om det går i ett här nu på morgonen med att fodra alla djuren, så blir där alltid tid för lite kel med katten. 


Småttingarna vaknar till, då jag kommer in i stallet, men..... de tycker nog att det är alldeles för tidigt för att stiga upp och somnar därför kvickt om igen. 

Stallkatten inne hos fåren vill bara kela när det passar henne och definitivt inte nu!! 


Nog är det väl härligt att det ljusnar tidigare och tidigare  nu på morgonen. 

Det snöade tidigare i morse när jag släppte ut hästarna, men det blev inget långvarigt. 
Klockan går nu mot sju och då blir till att sticka iväg till mitt andra arbete inne i byn. 
Gör något bra av din dag! 
Kraam /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: