Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 1 november 2015

NOVEMBER...... tänk att vi redan är där!!


Ja, så har vi en ny månad, ny kan vi snart invänta vintern.....med minusgrader och snö.
Ja, så vill jag ha vintern, men man får inte alltid vad man önskar. 

Tid för att gå ut och väcka killarna och tjejen...... upp och hoppa Eilufur! 


Även bland djuren är några morgon pigga , med andra vill ligga och dra sig.

Skönt med en brasa,även om det inte är kallt ute. 

En god kopp kaffe, var inte fy skam innan jag ska ut igen och styrketränna hi,hi!! (mockning och allt det andra som tillhör lantlivet )


Winston har ett dåligt öra, så jag får behandla det..... vilken tur i ordning??  Han har återkommande problem i samma öra, jag har i samråd med veterinären provat allt. 
Han hör så fort när jag hämtar bomull, då vet han vad som gäller och det är inte populärt!! 

Hero däremot gillar att få rensat sina öron, han kommer som ett skott och vill bli vidgjord, även om han inte har något problem med sina öron. 
Så mycket mer hinner jag inte här hemma under förmiddagstimmarna, arbetet väntar.
Du får ha en bra början på november. Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: