Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 13 november 2015

FREDAGEN DEN 13: e

Ingen otur än så länge.... jag har allt haft lite tur, då jag äntligen har hittat mina älskade hyacinter inne i byn idag. 



Jag är inte skrockfull, för isåfall har vi haft fredagen den 13: e åtskilliga gånger här på gården...... med tanke på alla sjuka djur!!
Nu är allt normalt här,åtminstone när det gäller djuren, då samtliga är friska......hur det är med oss andra, kan det vara delade meningar om hi,hi!!




Lite fredagspyssel......godisstrutar,
till den hemlagade kolan eller något annat gott. 
Nu ska frun här på gården, slänga upp de lurviga i soffan och bara lata sig...... tycker att jag är värd det, efter en veckas arbete!
Änglar finns dom??.... Ja,överallt och de verkar i det tysta!! 

Nu önskar vi här på Liljegården, dig en härlig fredagskväll!! 

                                Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: