Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 4 november 2015

ÄNTLIGEN......

....fastän lite sent på eftermiddagen, så blev det en efterlängtad tur med hundarna i skogen...... luften börjar kännas lite kyligare, härligt!! Kollade temperaturen som visade 2+ grader, när vi åter var hemma. 

Jag fick plockat både kottar och mossa, på turen....så lite pyssel skulle jag koppla av med. 
Det blev till ett par hjärtan att hänga på något skåp. 




Hade verkligen önskat att jag hade kunnat ta en ridtur...... men mörkret sätter stopp. 
Nåja det kommer en dag imorgon och då är jag fri..... härligt!! 
Hade tänkt att jag skulle hunnit med ett bullbak, men lyssnar på kroppen...... som behöver vila ikväll. 

Jag uppskattar ditt besök här idag och hoppas att din dag har varit bra. 
Kram Ingela 

2 kommentarer:

Kommentar: