Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 3 november 2015

ÖVERRASKAR MIG SJÄLV ..

....inte illa, överträffar mig själva med att för en gång skull, börja i tid. Risken är dock stor att jag stannar upp i julklappsinköpen....men det heter ju att man ska vara glad för det lilla och visst är det så??? 
Det är ju ännu lååångt till jul!! 


Tindra och Saga, de små moderlösa lammen, ser ut till att må bra.... jag hoppas verkligen att de ska klara sig.  


Jag ska ta och gå en långtur med hundarna, när jag kommer hem vid middagstid. Se vad man kan hitta av kottar, mossklädda kvistar m.m. som jag sedan kan använda till kransar och annat pynt. 
Snart börjar väl butikerna sälja hyacinter, om de inte redan har börjat? 
Jag får väl kolla upp det, härligt att fylla huset med vita hyacinter som är den blomman som symboliserar vinter för mig. Någon Julstjärna köper jag däremot inte..... ingen favorit här på Liljegården. 

Roligt att just Du tittade in till oss här på gården. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: