Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 11 november 2015

NYBÖRJARE HAR VI ALLA VARIT!!

Stallsysslorna blev avverkade tidigt idag, då jag väntade besök av en god vän som skulle prova på det där med ridning, för första gången.
Jag fick hämtat in två hästar, som jag gjorde ridklara....så att det bara skulle vara till att sitta upp, när hon dök upp här.




Det blev ingen lång tur......men hon fick känna hur det är att rida. Nästa gång utökar vi turen....

Desto längre blev fikastunden, vi hade mycket att prata om, då vi inte ses så ofta.

Nu har jag plockat fram julkorten, så de ska bara skrivas.......jag tillhör skaran som skickar en julhälsning med brevbäraren.......många tycker nog att det är uråldrigt.....men nog är det roligare att få ett kort i brevlådan, istället för ett sms??



Även tid med julklappsinslagning, av tingen som redan är inköpta......men ännu återstår det att fixa mera, men det råder ingen panik....jag har gott om tid hi, hi!!!



Roligt att du tittade in till oss. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: