Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 3 november 2015

MIN DAG!!

 Idag blev det som det blev och inte som det skulle!! 
Klockan ringde som vanligt.... tidigt, måste fixa allt för djuren och det tar sin lilla tid. 
Kör iväg till jobbet, men ska åter vara hemma efter middag.
Mycket riktigt är jag hemma vid två tiden, efter att ha uträttat några ärenden inne i byn.
Tar itu med mockning, vattenhämtning,fodrar osv.osv.
Sedan var min tanke att ta hundarna ut på en långtur och samtidigt samla kottar mm.
Telefonen ringer och det blir till att åter bege mig till jobbet för ett kvällspass. 


Hem ljuva hem, åter hemma.... vilket innebär att släppa in hästarna och fodra. Förbereda foder för morgonen och eftermiddagen till både får, hästar, katter och hundar, för imorgon bitti är det åter tid för att sticka till jobbet. 

Ja,det blir inte alltid vad man har tänkt sig.....det är väl det som gör livet spännande... hmmm! känner mig något sliten nu. 
Så jag säger godnatt!!  Tack för att du orkade höra på mig nu i kväll. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: