Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 30 september 2016

FREDAG FÖRMIDDAG

När jag kom ner i morse hade mannen här tänt en brasa, det kändes mysigt att stiga upp till  höstens första morgonbrasa ... så där lagom varmt och skönt. Normalt så är det jag som stiger upp först och då blir det ingen brasa, har så mycket annat att fixa på morgonen. 






Underbart med sol nu på förmiddagen, så det ska utnyttjas.... först blir det än långpromenad med en av hundarna. Vågade inte låta Hero följa med, då det ena operations stället inte är bra ännu.
Givetvis fick han också komma ut på en tur, men en något kortare.




Jag vet inte vilken tur i ordning som jag har blivit genomblöt under förmiddagstimmarna, det har varit knasigt väder ömsom har solen lyst i nästa sekund har det kommit ett skyfall. Dumt nog har jag inte varit rätt klädd. 
Så här har det druckits ett antal muggar varmt kaffe och tänts ljus mellan varven. 


Eftermiddagen blir till att fixa lite inför kommande helg. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: