Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 september 2016

TÄNK ATT JAG NÅDDE MITT MÅL

Efter tre veckor har jag kommit i mål, nu är luften tömd i badringen som jag lyckades skaffa mig i somras, om nu luft kan vägas, så har det pyst ut tre kilo..... som var mitt uppsatta mål. Det har inte varit någon uppoffring, mer än att jag inte har ätit en massa godis 🍬  🍫 och jag har verkligen inte saknat det.... det är precis lika gott med frukt /grönsaker och du det är så mycket godare. 




Ytterligare en fin höstdag, visst är det helt fantastiskt, att kunna sitta ute och dricka sin mugg med kaffe ☕ i slutet av september månad. 




Trodde att jag hade läget under kontroll, när det gäller att se till så att det inte finns någon katt  i närheten. Men, men så var inte fallet, för plötsligt dök en av katterna upp och då var inte Winston sen med att försöka få tag på den...... som tur var undkom katten. 
Lilla Wilda går nu ensam ute i grushagen dagtid, så duktig.... jag älskar denna lilla häst, hon är extra speciell för mig. 
Hennes namn säger lite om hur hon har varit, hon har både sparkats och i andras ögon varit en jädrans häst. 
Men jag såg det som en utmaning och det är jag glad för. Vi har verkligen byggt upp ett förtroende sins emellan, så nu är hon en helt otroligt fin liten häst som har en alldeles speciell plats i mitt 💕. 



Redan i unga år, så var min favorit häst, den som var mest bångstyrigast av dom alla.....ja det är väl så, att vi dras till olika individer, både i djurvärlden och ibland våra medmänniskor..... är det inte så? 😏 
Nu ska jag utnyttja de sista timmarna med dels en lång promenad med hundarna och sedan ska jag försöka att få på en baggsele på min bagge 🐏 här. 
Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: