Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 31 augusti 2016

BARA JAG OCH HÄSTEN


Det gällde att få som mycket som möjligt ut av min fridag, då kan jag inte ligga och sova bort min tid. Upp i tid och göra iordning en av hästarna för en ridtur under morgontimmarna.



En ridtur ger så otroligt med energi, allt är tyst runtomkring ......känns som om det bara är jag och hästen som existerar, något annat finns liksom inte, tala om att få rensat huvudet, bara njuta av naturen och ha koncentration på hästen.
Inte lätt att filma i full galopp, då blir det så här, jag hoppas inte att du blir åksjuk!!

Hemma igen och tid för att få beta en stund, lite varje dag för att så småningom få släppas ut till de andra.....då är lyckan fullständig!....men ännu dröjer det lite.
Idag var det åter tid för att samlas här och äta middag tillsammans, tycker att det är veckans höjdpunkt.
 🍰Något gott till kaffet efter maten.

🍲 Alla mätta och belåtna. Ja så småningom begav sig alla hem och jag känner mig belåten med min dag.
Ha det gott! Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: