Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 19 augusti 2016

NU HAR HÄSTARNA FÅTT SOFFA INNE I STALLET

Fredag och mina förutsättningar var att jag skulle ha fått målat lite av det som jag skulle ha hunnit med under min semester. Ibland blir det inte vad man har tänkt sig och det var precis vad det blev idag. När jag hade jobbat undan ute hos djuren, fick vi besök av vår dotter.


Alltid välkommet med besök, måla får jag göra en annan dag.
När jag var ute på en av runderna i Antikbodarna härom veckan såg jag en fin kökssoffa i en av butikerna vi besökte. Idag kom jag att tänka på, att den där soffan, hade passat bra i rummet som snart är färdigt för att möblera.
Jag fick tag i innehavaren, för att fråga om soffan var till salu och det var den!! Glad över svaret, fick jag med mannen på en utfärd som slutade i butiken med soffan. Soffan som du förstår blev lastad på släppet för en färd hem till Liljegården.


Nu har hästarna fått en soffa i stallet....inte dumt va!! Den får stå här tills att allt är färdigt, sedan ska den få sin hedersplats.....jag är jätte nöjd med köpet.


Det var några små händelser härifrån Liljegården idag fredag.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: