Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 26 augusti 2016

RULLAR TUMMARNA OCH ÄTER 🍰 ☕

Det där att försöka göra ingenting, är en svår utmaning. Vill så mycket, men ska inte, måste vila min hand ✋ så mycket som möjligt och hoppas på att detta ska hjälpa. 
Jag tillhör inte den sorten, som tycker om att sitta på ändan. 
Men jag kan förstå lite, hur de känner, som pga något, inte kan klara av sin vardag själv. ..... Hemskt att se på det som man skulle vilja göra, men som man inte klarar av längre. 
Jag har egentligen inte mycket att klaga över,....mitt är bara petitesser, men det är väl så att när kroppen fungerar som den ska, då tar man allt för givet. 
Det slinker ner både det ena och det andra, ett sätt att trösta sig?... vad vet jag? 😏 tårtbit 🍰 och kaffe ☕ var inte helt fel! 💕 




🐦 Fågelkvitter och humlesurr 🐝 🐝 🌸 är inget dåligt sällskap, en sådan här slappedag. 



Igår var det besök här på gården, 🍲 🍴 härligt att träffas ... mycket skratt livar upp tillvaron. 



☀ 🐦Några fler som tar det lilla lugna idag. 
 ☀ 🐦


Du får ha en riktigt god fortsättning på dagen 💕 ☀ 
Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: