Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 11 augusti 2016

IDAG VAR DET MOR/DOTTER TID

Snart är det slut på min semester och därmed kommer det att bli en enkel frukost framöver, för tiden är knapp på morgonen när jag ska iväg till jobbet.....alla djuren här ska ha sitt, innan jag kan sätta mig med en mugg kaffe och en bulle.
Har ägget blivit kokt i rätt antal minuter, det är den ständiga frågan ?....idag lyckades jag!!!



Idag skulle jag och vår äldsta dotter ha en heldag med mor/dotter tid....vi började med att ge oss ut på en ridtur. Både jag och hästarna tyckte att det var roligt med sällskap idag på turen.




Den här killen älskar mycket närkontakt....
Puss på dig!!


Parhästarna










Idag var det tid för att släppa ut mor och son, som har fått vila upp sig några dagar inne i stallet, då de hade haft en hälta. Men nu var de återställda och fick återförenas med den övriga flocken ute på betet.



Inte helt ren efter att ha legat på mullunderlaget, ett regnväder kommer att  fungera som dusch!!

Så hade halva torsdagen gått, lite mat och ombyte av kläder.....sedan bar det iväg på en tur, vart?....det får jag berätta om imorgon.
Har du tid och lust, isåfall ses vi imorgon.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: