Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 23 augusti 2016

💘 KÄRLEKS BEKYMMER PÅ LILJEGÅRDEN

Gårdagen bjöd på sol här hos oss, någon målning blev det inte.....måste lyssna på kroppen.
Så det blev bara det nödvändiga som gjordes, för handen måste få vila ( antagligen är det en nerv som är i kläm), min förhoppning är att jag ska kunna jobba mitt kvällspass idag.


☕ Så det blev inte många knop gjorda igår!
Man tar allt för givet, tills något inte funkar som vanligt....men människan är väl skapt så!
Jag fick tagit in, några av pelargonierna som har stått utomhus, de lär inte klara att stå ute i regnet...så de  får lysa upp här inne istället.



Idag är det regn från och till här, men vi behöver det så det är bara till att tacka och ta emot....för vi  skall  få några varma dagar fram över. 
Sparrisplantorna som nu är över metern höga, är så vackra där de står skira och klädda i tusentals regndroppar.

🐶   💘 En av hundarna här har verkligen kärleksbekymmer, han äter inte och ser allmänt ledsen ut. Dotterns hund som vi hade här i en vecka, började att löpa de sista dagarna....därav hans kärleksbekymmer.






💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 Jag hoppas att han ligger och drömmer om sin stora kärlek..." Misti ", för något annat lär det inte bli!!

💘 Lille gossen, det är inte lätt att vara kär.
  Du får ha en bra dag.
  Kram/ Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: