Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 15 augusti 2016

GAMMAL HÄST PÅ LILJEGÅRDEN! 💕

Söndagsmorgonen var grå och trist, sista semester dagen.... då får man hitta på något roligt att fördriva dagen med. Vad skulle detta vara, visste rätt så snabbt vad jag skulle förgylla den med. 
Gårdssysslorna gick i en väldans fart, för nu väntade en rundtur i olika antikbodar......men jag skulle bara kolla, inte köpa, hur tror du att det gick med det?? 


Jo då, det gick mycket bra, alltså som vanligt.... med i 🚗 bilen hem hade jag några ting, som jag inte hade kunnat motstå. 
Förnyelse i hemmet förnöjer, är det inte så?? 




 Den här slitna gamla trähästen, kunde jag bara inte motstå.... 

Några av de andra tingen, som också fick följa med hem till gården. 
Jag hade iallafall roligt på turen igår och det var ju det som var meningen. 
Så var det måndag, min favorit dag och solen skiner, arbete väntar. 
Du får ha en härlig måndag. 
Vi ses! Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: