Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 20 augusti 2016

LÖRDAG....


Lördagen gick i en rasande fart här hemma allt skulle vara klappat och klart..... för nu var det tid för en helg på jobbet. 
Vi fick flyttat in soffan där den ska vara, inne det nya rummet som ska få lite möbler. Matbordet lär dröja något, det ska först tillverkas... men det är ingen brådska hi hi!!.....skulle allt bra gärna vilja ha det NU!!! 



Jag är sjukt nöjd med köpet av soffan, som är välhållen trots åldern....... priset gick verkligen inte att pruta på, otroligt billigt endast 300kronor. 

Nu har jag konstaterat, att odla 🍅 tomater ska jag inte göra ..... den första som mognade var häromdagen. Hädanefter köper jag mina tomater hos de som kan det där med 🍅 tomatodling , dit hör definitivt inte jag! 
Arbetsdagen gick även den fort, hemma igen när det började skymma..... en tur ut för att fodra hästarna som skulle ha hö och kolla över fåren samt de andra hästarna, sedan var det snart godnatt! 

Jag hoppas att din dag har varit mer innehållsrik än min. 
Imorgon lär det inte hända så mycket mer, då väntar åter en arbetsdag på mig. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: