Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 11 mars 2016

VÅREN HAR KOMMIT HIT TILL LILJEGÅRDEN

Dagen har varit ljuvlig, med massor av uteliv....det känns verkligen som om Våren är här.
Älskar när solen lyser  in på morgonen genom fönsterrutorna, jag fylls av energi!



Idag var det premiär, att avnjuta en kopp kaffe utomhus på en sten......vilken frihet!
Ingen ser mig?...får se vad hon har i koppen! 



Nja!!...inget i min smak!! 

Hasselhängena lyser som om de vore av guld, när solens strålar strilar ner mellan hasselns grenar.
Underbart, även om näsan rinner, för nu börjar pollensäsongen......för mitt vidkommande är det inget stort bekymmer, som tur är!!


Jag plockade in de få snödropparna, som sorkarna har varit snälla att lämna kvar.




Så jag kan säga, utan att ljuga, att alla här på gården har haft en sagolik dag!








Kväll här och alla har gått nöjda in i både stall och hus.

Du får ha en fortsatt skön fredagskväll... Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: