Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 7 mars 2016

VÅR I STALLET

Härliga måndag och fridag...kan sitta och filosofera vid frukostbordet. 



Ute är det vitt... love it!


Hästarna här, tycktes också gilla vädret.



Det där att hålla liv i krukväxterna, är inte min starka sida, så igår när jag kom hem.... såg inte blommorna glada ut, där de stod slokörade. 
Hör och häpna!... lite vatten och imorse var de åter glada! 
Jag borde nog ha kaktusar istället, för jag är en riktig slarva med vattningen. 
Positivt är att, då det gäller djuren här, där fattas aldrig vatten.... så något är jag duktig med,och djuren är viktigare än några krukväxter!! 



Förmiddagen tillbringades, med något såå roligt som städning!!


Lite roligare var det när jag började med vårstädningen ute i stallet och fick satt upp foderskylten på dörren till höet. 

Städar hellre här ute, av någon anledning är det mycket  roligare! 

Så jag har att göra, men jag har tid på mig... att göra det rent och fint till sommarens årliga målning. 

Ännu är det många timmar tills att nattskjortan,ska på...så jag får hitta på något roligt innan dess! 


Du får ha en riktigt härlig måndagskväll. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: