Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 14 mars 2016

SLÖTT PÅ LILJEGÅRDEN!!

Imorse kunde jag ha betalt en förmögenhet, för att få vända mig om i sängen och somna om igen , när klockan ringde! 
Men du, jag äger ingen förmögenhet, så det var bara till att slå upp de blå och palla mig upp ur sängen!! 
När djuren var fodrade och utsläppta, var det tid att ge sig hemifrån. 

Som vanligt , blev det ett varmt välkomnande av hundarna, då jag åter kommer hem . 


Eftermiddagen tillbringades i stallet med de vanliga sysslorna. 
Jag hade även bestämt tid med min hovslagare, som skulle sätta på en ny sko, på min nalle björn Pjakkur. 

Det var snabbt fixat, så nu är han åter ridbar. 


Jag slötittade i en katalog som hade kommit idag...... häst grejer, men jag har vad som behövs för tillfället, så det blir inga köp nu. 
Men grimmor går åt som smör för sol, så det lär väl bli så småningom, en beställning av ett parti! 





Kväll och jag ska göra just ingenting...... någon gång, får man unna sig det..... att bara slöa!, eller hur? 
Så hoppa du också upp i soffan och håll kväll. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: