Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 8 mars 2016

SÅPA O MÅLNING!!

Jag satt och bläddrade i gubbens tidning, fick syn på något så intressant som "Såpa", du undrar säkert vad är det för intressant med såpa?? 




Otroligt!.. så många bra tips och det bästa av det hela, är ju att det är en naturprodukt.... så det blir till att prova!! 

Idag var det klart, att sätta upp nästa skylt och den blev jag betydligt nöjdare med.... svart bakgrund, passade bättre. 



När skruvdragare ändå var framme, så skruvades den vita skylten ner igen... för att så småningom målas om i svart, ja,...det är bra att jag skaffar mig mer arbete, för det har jag ju inte, hi,hi!!


Men något målande blir det inte tid för idag. 
Stallarbete och ett pass på jobbet, är vad som väntar frun här idag!! 
Dagens gympass, mockning, vattenhämtning och ladda en antal hökassar, så att det är klappat och klart även för morgondagen. 

Kul att du tittade in under mitt träningspass!! 
Ha det gott, vi hörs! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: