Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 16 mars 2016

KALSONGER!!

Vilka underbara dagar vi har, vigda för utevistelse. 

Nu hoppas jag på att det är våren som är i antågande... men jag vågar inte ropa hej ännu. 
Hästarna fäller för fullt nu,sin vinterpäls, så kanske.... 

Något av deras vinterpäls, kommer säkert till nytta, i ett och annat fågelbo. 
Jag har yttnyttjat det fina vädret, med en hel del ridturer...utan kalsonger, inte illa!! Nu sjunger även fåglarna ut sina vårserenader, livet är bra härligt!! 


Vår lille Lasse har ett litet privilegium, han slipper slåss om pelletsen, för han har en alldeles egen skål.... somliga har det bra förspänt här i livet. 

Jag hade verkligen behövt att putsa fönsterna, men jag struntar i det och njuter istället av dagen! 
Är det någon som tycker att de ser bedrövliga ut, då är de hjärtligt välkomna till att putsa!! Förresten så ska man inte putsa fönster, när solens står på sägs det .... och det gör den här, (ibland har man tur!!). 



Idag blir det premiär, med att hänga ut  tvätten... också ett vårtecken. 

Tänker jag efter, så är det rätt så många små vårtecken... lägger jag ihop dem, så  är det nog Våren som är i antågande.... eller vad tror du?? 
Njut av dagen, för den kommer aldrig åter! 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: