Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 7 maj 2017

Underbara känsla!

Imorgon ska jag få ta stygnen i min höger hand, sedan ska jag börja med att öva upp den till normal styrka sedan blir det andra bullar för frun här på gården!! Då är det slut med att ligga kvar i sängen och dra mig, medans mannen fodrar djuren, då blir det jag som får asa mig upp ifrån sängen..... Usch hemska tanke!! 
Nej det ska bli rätt så skönt när allt är tillbaka i sina normala gänger igen.


Det har inte varit någon bra början på året, den ena saken efter den andra har avlöst varandra. 
Men sett utifrån den positiva sidan så kan det bara bli till det bättre och på den vägen är vi nu ... underbar känsla!!

....må veckan fortsätta i rätt riktning! 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: