Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 28 maj 2017

SIESTA PÅ LILJEGÅRDEN

Värmen tar på krafterna hos både djur och människor,några enstaka regndroppar föll det.... inte så att jag blev våt precis. 


Jag förstår att det är skönt med en liten lur efter all lek ute i hagen..... härligt att se på när de små ulltottarna tar sina glädje skutt. 

Var och en har sin stil, när de vilar... ja varför skulle de vara olika oss? 
Den här lilla ulltotten sov djupt och drömde säkert något söt... för hon låg och pratade i sömnen.



Även jag och hunden behövde lite vila. 


Matte tycker inte att det är vidare vackert att sätt benen på bordet!... håller med dig, men det lindrar så skönt i ryggen. 
Usch ja, detta är verkligen ingen vana, men vad gör man inte? 

Som tur är det ute i min  lilla lya,en mellan landning då jag håller till utomhus. 

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: