Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 31 maj 2017

PUST OCH STÅNK!!

Nej så illa är det inte,  men tränas görs det.....frun här ger inte upp, hon är envis till tusen!!
Har jag satt mig för något, då ska jag ta mig tusan också fullfölja det.

Träningspassen sätter jag igång med så fort som jag kommer hem.
Övanvåningen får fungera som gym, några täcke på golvet....sedan är det bara till att sätta igång.
Jag liknar närmast en padda som ligger där och kravlar på golvet.....väl att ingen ser mig, säkerligen ingen skön syn.....men vad då?.. huvudsaken är resultatet. 
Oh!.. tro nu inte att jag kämpar för fåfängan skull, nej... här gäller träningen för den tråden som ändan hänger i!!!

Ja detta var första passet, så nu lämnar jag min träningslokal för att bege mig till nästa station som heter "stallet!"

Här är min  personliga träningscoach Billie, en strong kille som inte accepterar att jag slarvar.....för det ska vara ordning och reda inne i stallet.

Så är det tid för nästa pass, men med en ny coach som kallar sig Winston.... en trevlig kille att ge sig ut med i de djupa skogarna
Här gäller det att hänga med för det går över stock och sten....inte heller här hörs det något pust och stånk ....frun är nog rätt så vältränad om hon får säga det själva!


Det blåste bra, så det var banne mig träning att hålla sig rätt upp!! 

Kunde tagit ytterligare ett till träningspass på en av hästarna, men jag stoppade där....en ska ju inte ta ut sig!....eller hur? 
Kraam Ingela 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: