Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 26 maj 2017

HÄSTAR, MOCKNING OCH BROCCOLI!

Upp tidigt.... fodra, rasta hunden och släppa ut hästarna, ja så började min fredag.


Hemma igen efter att ha arbetat  och då var det lika bra att gå ut i stallet direkt för att mocka. 



Sedan blev det inte gjort så värst mycket mera ....orkade helt enkelt inte,  därav vad det ligger på fatet! 



Jag tycker att jag tränar och tränar, men trillar tillbaks ibland, idag har det varit en sådan dag..... jädrans rygg! 

Kväll och tid för att stalla in en av hästarna och samtidigt flytta över den andre hästen till de andra hästarna ute deras hage. 

"Ska du där längst nere i hagen, se till att röra på påkarna?..... så att jag kan få komma in i stallet och undkomma myggor /knott. 


Ja du, så såg min dag ut, jag hoppas på att du har haft en härlig dag. 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: